Krystat samtal...

Januari 4, 2009

"Nittonhundrafyrtiotvå!?"
...
"NittonhundrafyrtioSju..?"
...
"NittonhundrafyrtioÅTTA???"


Nej... TJUGOHUNDRANIO!
Första inlägget för i år. Man kan lugnt påstå att det finns en hel del att tillägga på västfronten.
Det har passerat en dag, en annandag, en Annan dag, en födelsedag, några mellandagar och hunnit slå över till nytt år.

Ikväll - tills vidare - tänkte jag bara bjuda på en sköning från tjuvlyssnat.se


Herrtoaletten, Kista Galleria

Man 1: Fem spänn för att pissa! Äh, jag blir förbannad alltså.
Man 2: Jo... men då är det i alla fall någorlunda fräscht.
Tystnad/urinering.
Man 1: När det kostar brukar jag alltid försöka bajsa... Men jag tror inte jag kan klämma fram något nu.



Haha, det är kärlek!
Melan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0