Fredagsfräckis v.5

Januari 30, 2009

Final Countdown. Imorgon (lördag) bär det av till Åre. 5 veckor blir jag uppe i norr. 5 veckor fyllda av jobb och förhoppningsvis härlig skidåkning... Men än så länge är det fredag. Och vad betyder det? Jo...

Det är dags för veckans FredagsFräckis!
Garvar åt en bra fredagsfräckis


Den med dynamitgubben...

Lasse är kroppsbyggare
...och går på krogen för att spänna sig en kväll. Där träffar han Maggan som följer med honom hem lite senare på kvällen. Han tar av sig tröjan och Maggan utbrister:
- Åh, vilka imponerande bröstmuskler du har!
- Det är 500 kilo dynamit, skryter Lasse. 

Han fortsätter med att ta av sig byxorna.
- Oh, vilka maffiga lårmuskler! tycker Maggan.

Lasse säger stolt:
- Det är 250 kilo dynamit!

Sedan tar han av sig kalsongerna. Maggan tar en titt, sedan springer hon skrikande ut ur lägenheten. Lasse springer efter och när han äntligen får tag på henne frågar han varför hon stack.

- Det var läskigt att vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg vilken kort stubin du hade!



In yo face!
Melan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är helt underbar! Tack för den fina kommentaren och tillbakakaka! Jag vet, vi har problem, gråa Stockholm kommer vara såååå trist utan dig :( Vi måste planera för en reunion när du kommer tillbaka, så är det bara! Drinkar på Pontus kanske?



Kramis

2009-01-30 @ 13:32:50
URL: http://silverdelfinen.blogg.se/
Postat av: henke

hahaha hohoho hihihi den var bra!!!



Hälsa snön från mig!! pöss

2009-02-02 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0