Fredagsfräckis v.3

Precis i lagom tid till Fylkings comeback gör jag detsamma. Det har blivit dags för årets första... *trumvirvel*

...Fredagsfräckis!!!


Garvar åt en bra fredagsfräckis

Den med korven...
Stig och Göran va jättesugna på att ta en krogrunda. Men allt de hade tillsammans var bara 15 kr. Då fick stig en lysande idé och sprang in på ica och köpte en korv för de 15 kronorna.

-Kom Göran, sa han och slet med honom in på närmaste krog.

De beställde in 2 jäger och två öl. När de druckit upp allt frågade Göran hur de nu skulle kunna betala för sig?

-Titta här, sa Stig och stoppade in korven genom blixtlåset!

Han bad Göran gå ner på knä och suga av korven mitt inne på krogen. Bartendern såg vad de gjorde och slängde ut den utan att de betalade för drickat. Så fortsatte Stig och Göran. Efter 10 krogar Säger Göran att han har så fruktansvärt ont i knäna att han inte orkar med en enda krog till.

Stig svarar; Men hur tror du jag känner mig?! Jag tappade ju korven efter tredje krogen!



Alltid glada korvar!
Melan

Kommentarer
Postat av: henke

hahahahahaha den var fan skabbig men rolig :D

2009-01-17 @ 14:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0