Ingen vanlig dag...

September 29, 2008

Göteborg,

Idag är ingen vanlig dag för det är Melans namnsdag.

Och en ledig sådan dessutom. Detta firar vi med att checka ut från Bordell Albelle o checka in på Rica Hotel.

L'Oréal Paris GBG-eventet avslutades igår kväll, kvar väntar nu Eventdagarna i Lisebergshallen. Mao har det blitt dags att ta farväl av Göteborgs egna Moulin Rouge. Känns himla sorgligt nu när jag äntligen börjar känna mig som hemma

...eller så inte!


Vad som väntar runt hörnet? Hotell Rica, för precis där ligger det, just around the corner. Incheck klockan 15, utcheck härifrån vid 11. Har onekligen blivit dags att lägga på ett kol. Jag fattar bara inte hur jag ska lyckas få ner allt i väskan igen???

// MξLAN


PS Gick ner till frukosten 5 i halv 10, vid kvart i kom hon  - den där - som checkade in mig. "Frukosten stänger halv 10".


Jaha, ja sa jag. Tough luck! Det var öppet, och maten står fortfarande framme. Dessutom sa du aldrig vid incheck när frukosten serverades så...


Det blev tyst. Jag satt kvar.

Kommentarer
Postat av: henke

hårt mot hårt! så dom ska tas i bordellstaden!

Du skulle frågat henne om hon va sugen på en knogmacka såhär på morgonen, annars kunde hon lämnat dig i fred.

2008-09-29 @ 11:46:00
Postat av: Mary

Grattis på namnsdagen melis. Stor kram

2008-09-29 @ 14:56:57
URL: http://myranmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0