Ledig...

Oktober 14, 2008

Söndag i Sundsvall.
Det roliga i kråksången är att "penny" - när det var dags att rodda ner hela eventet - inte Alls hade ont i ryggen längre. Smärtan var som bortblåst. Hon anmälde sig glatt som frivillig att hjälpa mig packa ur lastbilen samt lyfta det tyngsta lasset. Allt för kung o fosterland... eller?

Måndag i Gävle.
Blev ett pitstop i Gävle på vägen hem från sundsvall igår. Hittade lätt till högskolan, då det var precis där vi höll till med Vårruset i våras. Till marys förtjusning kan jag berätta att jag även skymtade ängen... och stigen (girl, you know what im talkin about)... Blev en fika o guidad tour förbi "lilla hatten" och runt sjön, aka "hälsans stig" med mistah lovah lovah. Kärt återseende. Mörkret hann dock lägga sig innan det blev dags att köra vidare söderut.

Mörkt är det när man inte ens ser att det börjar regna... förrens man inte ser någonting alls. Otäcka oväder.


Tisdag i Stockholm. Konstpaus i Storstan
Frågan är hur långvarig den blir. Fått ledigt nu i dagarna 5 (typ... fast ändå inte). Dagen gick helt enligt planerat. Jag försov mig (bara för att jag fick), träffade Sandra - som numer inte bara är min partner in Crime utan även parter in Waitingroom. Men den som väntar på nåt gott... kissar nästan på sig!

Står i valet o kvalet om jag ska bege mig söderut imorn. To be or not To be... that is the question.

Kalmar. Imorn eftermiddag vet vi.


Katt drack spolarvätska. Såg bra ut.
MξLAN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katt åt lampa, lös i magen

2008-10-15 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0