Lägenhet uthyres...

Oktober 21, 2008

Damp ner ett mail i inboxen tidigare ikväll...
Från okänd avsändare. Med följade text i ämnesraden:

Finns det någon som vill hyra min lägenhet?


2a på Ö-malm. Vindsvåning. Med stukaturer och fungerande kakelugn. Pga jobb kommer ägaren vara borta i 3 år och vill därför hyra ut sin lägenhet. 3400kr i månaden. "Berätta vem du är, ålder, vad du jobbar med och gör på fritiden och varför just du vill hyra min lägenhet?  Lämna ett mobilnummer där jag kan nå er..."

HAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅ! I'M RIGHT HEEEEERE!

Inte en Challe Balle att detta är på riktigt. Någon spelar mig ett spratt. Jag Vet Det. Jag vet det Lika Väl som att om Nickes stjärt gick i baklås skulle resultatet av den kommande explosionen få lika förödande konsekvenser som de efter reaktorolyckan i Tjernobyl. Tro mig, don't ask.


Jag tror det helt enkelt inte förrens jag ser det. Det är För bra, för att va sant. Men jag kunde inte låta bli att svara ändå...

Nåt sånt här blev det:

"Vet inte vad jag gjort för att ha sådan flax just idag?! Måste varit för den där K-brunnen jag stampade på 3 gånger...
 
MB. Född 84. Stockholmare. Jobbar med eventproduktion/marketing. 

Är en usel kock, grannarna behöver alltså inte störa sig på slamrande kastruller. Däremot är jag en jävel på att sjunga i duschen. Kan hända att det kommer upp en o annan lapp i trapphuset... men då förmodligen för att jag ombedes söka till idol.
 
Skämt o sido, jag är grymt intresserad av lägenheten. Vill du veta mer om mina vanor och ovanor så hör mer än gärna av dig!
 
Trevlig kväll!"


Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går...
MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0