Oflyt

Oktober 9, 2008

Gick en runda på stan idag, med Sandra...
Räknade långhåriga människor. Med långt hår menas alla som har längre hår än jag. Det var många.

Tog en sväng förbi apoteket...
för att reda bot på min numera sargade hårbotten (kemikalier is da shit!). Frågade apoteksbiträdet om råd och fick till svar:

"Vet att d e svårt för tjejer att hålla fingrarna borta... men om inte hårbotten får läka ordentligt så sprids bakterierna... kanske i hela huvudet. Värsta scenariot skulle vara att du måste raka av allt till slut för att få det att läka"


-Ja, jag är ju redan halvvägs dit, sa jag. Jag hade 'hit', igår klippte jag mig. Idag är det 'så här' kort.


Sandra tänkte: NONONONO mister apotekare, säg inget dumt nu... Hon såg förtvivlan i mina ögon.


"Men varför gjorde du deeeet???"
sa han...

Med gråten i halsen svarade jag "Men det var ju inte jaaaag". Vi gick vidare.

På ilife...
vägrade tjurgubben göra något åt min trasiga shuffle. Varsågod, här har du en ny. 429 kr kostar den. Asch-hoooole. Nomore mister nice guy, snäste jag. Vände surt på klacken o gick.

Bortsett från att jag inhandlade ett par schyssta svarta stövlar o att Sandra Nästan fullbordade ett inköp av resa till japan genomsyrades vår dagsmission av oflyt. Ganska precis allting...


I am a highway man. Soon on the road again. Sundsvall imorn.


//
MξLAN


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vilket flyt med hudtricket? aaa, nu måste jag få höra allt, ringer dig på min lunch!



Nästa tisdag blir det att simma lugnt vi kommer ha så mkt flyt att en flytväst blir avundsjuk!



Ta hand om dig i Sundsvall nu, puss och kram

2008-10-09 @ 06:27:20
URL: http://silverdelfinen.blogg.se/
Postat av: mary

Å saknar er. Vill också gå på stan med er!

Kramis

2008-10-09 @ 21:22:20
URL: http://myranmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0