Sten Sax Påse

Oktober 7, 2008

Goodbye Honeypuff. Hello Shorty.

Dagen då Saxen vann över både Påse och Sten. Dagen då Hästsvansen blev en Råttsvans. Dagen D...



Lisa klippte av min långa tofs. TJOFF sare ba. O sen satt jag där.. men den långa svansen i min hand. Skräckblandad förtjusning. Nu räcker inte längre flätan ner till gumpen. In a matter of fact - det räcker inte ens ner till brösten...

Det är kort. Det är fint... men det är jättekort.

Rapunsel. Simpson. Princess Leia.
Säga vad man vill om min nya frisyr. Det är snyggt. Färgen ska vi inte tala om. Men... (det finns alltid ett men!) det känns lite som kraften pyst ur mig. Har inte haft så här kort sen, tja, innan jag började skolan. Första klass. Långt hår... det är liksom lite utav mitt trademark.

Kanske ska sova utan t-shirt inatt? För en sak är säker... håret kommer inte killa på ryggen.


Sova på saken?
// MξLAN

Kommentarer
Postat av: henke

What is life when you can´t cut your hair

Both the long shit and the short

Carpe diem

I don´t care if it´s long or not

Gamble hard and just see the light

Carpe diem

2008-10-08 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0