Eventdagarna

Oktober 2, 2008

Sista dagen i Göteborg...

Och det är med lättnad jag lämnar stan. Äntligen. Inte det att jag inte gillar gbg, för det gör jag. För det mesta. Men nån gång får det vara nog, och det får det nu. Jag är less. Jag vill ha hem. Jag vill ha hemlagad mat (kiosklagad mos är inte hemlagad mos). O jag vill ha sol. Det regnar precis H E L A tiden i göteborg.

Dags att checka ut från hotellet och bege sig till jobbet. Eventdagarna pågår för fulla muggar i Lisebergshallen. För den där inga pallar flyter på ytan så är Eventdagarna lika med mässa för Eventbyråer. Byggde upp montern förrgår, fullt ös från 8 till 22. Måttligt trött i mössan får jag medge.

Men redan i eftermiddag styrs kosan vidare till Kalmar. Till enckasson. Hohoo... här kommer lilla grannen! Ska bli så f ö r r r r b e n a t skönt med en ledig helg. Första på länge!

-----

Apropå kossa... sjuk jävel den där i usa... som sprang runt i kodräkt o skrämde små barn på stan. O när poliserna fick fatt i'na, tror ni hon hade nåt under? Nej. Amerikas svar på han som satt i bäcken o spela fiol?

-----

Köpte förresten en Ipod Shuffle i lördags. Då var den alldeles sprillans, silver o fin. Nu är den ful... o trasig. 4 dagar hann jag njuta innan klämman böjdes sönder som en bakfull banan. Kass.

Mitt liv är verkligen som taget direkt ur ett Days of our Lives-avsnitt. Djävular med självlysande horn och demoner som förpestar tillvaron allt som oftast (antar att det inte hänt nåt mer sen jag sist såg ett avsnitt, 3 år sen?).


Abrakadabra simsalabim, nu bär det av till Kalmar - Göteborg försvinn.

// MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0