Clarion Collection Grand

Oktober 9, 2008

Sundsvall

And i'm in heaven...
I love sundsvall. I love Clarion Collection. I love. Big time.

Det är Såhär det ska kännas, att komma bort. Receptionen välkomnande, personalen trevlig och hjälpsam, middagsbuffén suverän o mitt rum... Att komma in här känns som att komma hem, fast bättre.

Det finns restaurang, bar och gym. På gatan utanför finns gott om parkeringsplatser, rymliga nog för en lastbil Och det är inte dygnet-runt-betalning. Jag har både strykjärn o bräda på rummet (vilket jag genast tänker slänga mig över). Om mina dukar kommer vara släta imorn...

På väggen i korridoren, precis utanför min dörr står det något skrivet - Njutning!
och det är precis vad det är... att vara här. Tack melan för att du är så Sjukt bra på att boka hotell. Den här gången har du verkligen lyckats.

Ja, jag gillar att tala om mig själv i tredje person.

Tack - erik för att du hjälpte mig att hitta hit. Och Tack - encke för att du tog dig tiden att lyssna på mina jubel o tjut när jag kom... hit. Delad glädje är dubbel glädje!


Det går bra nu...
MξLAN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och till mig fräste du att du inte skulle ha tid att meddela när du kommit fram.

Bitter mamma som faktiskt bryr sig!!!

2008-10-10 @ 10:03:30
Postat av: Clownen

Så du har lärt dig stryka nu mao..? Sist du nämnde stryka sa du att det du stryker är skrynkligare än innan när du är klar.. Hahaha! =)

2008-10-11 @ 14:16:58
Postat av: henke

från botten till toppen o sen tillbaka igen på 2dagar, stort för att vara dig... haha leonard håller sarcasmsign (ursäkta engelska stavningen)

2008-10-11 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0