BiB'en

Oktober 16, 2008

Stockholm

BiB'en. BiB'eln.
Boxen kanske är det absolut bästa pufundet en människa kommit med, näst efter telefonen och gravitationen. Hur många tankar som nu än går till vårt kära BaginBox-vin så är det faktiskt inte Det jag talar om... den här gången.

Den rosa lilla boxen som innehåller Allt en singeltjej behöver (återigen, inte rosévin-dunken).
Den rosa lilla lådan som innehåller Allt vi vill ha (kärlek, sex, skratt, gråt - neeeeeeeeej inte rödvinsdunken heller!).

Särskilt suktar vi efter den när vi inte har energi nog att skapa oss ett eget liv. När orken tryter, lusten inte finns där... Det är helt enkelt Alla tjejers (åtminstonde tjejiga tjejers) drömbox...

SATC-boxen
Discshop.se 699:- leveranstid: 1dag, om du beställer innan kl: 16:00
Cdon.com 599:- leveranstid: 1-3 dagar elr 4-6 dagar.

699... Värt!
Om man får den så snabbt som imorn. Jag är ju som sagt ledig ett par dar och vill inte ens behöva tänka på att göra något som inte innefattar dresscode: mjukisbyxor och raggsockor, gärna rosa (jag vet vad du tänker nu Sandra... Nej!).

Vi hoppas att de håller vad de lovar. Att den kommer imorn.


Think Pink! (alla utom S)
MξLAN

Kommentarer
Postat av: Sandyreen

Jag är helt för att tänka rosa, japp that's me thing! pink, pink, pink och nu snackar jag inte ängla piss...

2008-10-16 @ 23:15:12
URL: http://silverdelfinen.blogg.se/
Postat av: S

Kanske en rosa donut också...?

2008-10-16 @ 23:35:28
URL: http://silverdelfinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0