Mela o Lena i karlstad

Oktober 31, 2008

...blev November 1, 2008

I dansbandsstaden nummer ett.
I staden där solen alltid skiner. NOT. Karlstad.
Vägen hit var mörk och regning. Fredagen likaså. Det är banne mig lika (känslo)kallt o mörkt här som på månen. Jag säger bara en sak till Karlstad (vad Magnus Betnér en gång sa till Aftonbladet), en sak...

Ni SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER!

Är imorgon tvungna att rigga ner eventet. För att sen rigga upp det. Igen. 10 meter bort. Mao på ett höftskjut 30 arbetstimmar beyond budget. Suck.

Bubblet är det dock inget fel på... Inte Clarion Drott heller. Relax o Cordonieu. Här får man internetbiljetter levererat till rummet, Utan att man ens Ber om det. Det kallar jag roomservice.


MξLAN

PS Jag får tourettes när ingenting går rätt, o jag står för det. Rätt o slätt.

Kommentarer
Postat av: henke

1an kom, nått kommer från 2an såsmåning om!

2008-11-04 @ 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0