Verum/Vårruset

Maj 19/20, 2008

Norrköping...

Om det inte hade varit så att jag för ganska precis EN VECKA SEN... snurrat nästintill en timme i denna stad på min väg mellan södertälje och karlskrona hade jag förmodligen snurrat så många varv idag att jorden fallit ur sin bana...

För inte funkade GPSen idag heller. Trots ny bil (lastbil) och ny GPS. Jag har troligtvis kört på varenda väg i denna stad nu. Skulle nästintill kunna utlysa mig själv som hitta.se's egen Nkpg-navigator. Hur du än knappar o knökar spelar det ingen roll. Det går inget annat än troll... i detta djävulens påfynd.

Har iaf avverkat första dagen på nya turnén - Vårruset. Under de kommande två veckorna skall resterande städer i svea betas av. Nordligare breddgrader. Aningen kallare än blekinge/skåne/halland... Verkar vara ett störtskönt gäng. Kommer bli grymt.

Som om jag inte kände mig hurtig Nog... under DeWalt-turnén som faktiskt (tro det eller ej) var ute o kutade 3 ggr.. Under kvällens middag utlyste Vårruset Crew kollektiv löpning imorgon - så fort vi kommer till Västerås. 30 minuter. Basta.

Det här gänget verkar vara en bunt energi-stinna vidriga hurtbullar. Nästan så jag spyr av bara tanken på den mjölksyra jag kommer tvingas dra på mig för att hålla deras tempo...

Nedra osis att jag aldrig packade ner löpartightsen i denna omgång packning....

NOT

-----

Imorn kommer mary dinkelhoppehr och joinar turnén. Blir alldeles lagom. Det känns liksom inte helt hundra utan sin andra turnéhalva...

Kommentarer
Postat av: henke

läste precis ditt inlägg, fan va nice med kompanilöpning, du får köra lite BO-röv med dom oxå :P
Pöss

2008-05-20 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0