På Spåret

Skövde goes Herrljunga...
Lämnar precis staden. Om cirka 50 timmar är jag här igen.

Grön
Att mitt ansikte lyser som en neongrön discoskylt när jag åker tåg är ingen nyhet. Min tidiga karriär som ballerina gav mig inte bara ett alldeles extraordinärt balanssinne, jag fick en helvetisk åksjuka på köpet. Själva illamåendet ser jag inte som något större problem. Jag har med mig en karta Calma (åksjuketuggummi). Men att det inte alls passar min nuvarande - orange/guldiga - hårfärg... Dagens I-landsproblem.

Hey, jag tar tillbaka. Jag matchar vårgrönskan bättre än någon annan. Dagens i-lands-hit.

En timme kvar
Två avverkade. Jag är på G. Väl framme väntar en fika med alltid lika goa Sandrisen. En tjej jag mötte under min tid i Nice, Frankrike. OM! jag längtar...

Det är det som är så himla gött med Sverige. Vilken stad man än kommer till finns det alltid någon som står där med öppna armar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh du e såå söt! Blir alldeles glad när jag läser din blogg å mitt namn dyker upp!!!
Kom snart tillbaka till Gbg! Bisous

2008-05-11 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0