Kalle Krona

Maj 12, 2008 - Karlskrona

Kalle Krona
Så jävulskt trött säger jag ba. Ba var ordet.

Spenderat dagen i ett snorkallt o blåsigt industriområde vid namn Weda (rimmar o-lustigt nog på... ja, Leda), i Södertälje.

Resterande timmar (typ sju stycken) framför ratten i min X No Limit (döpt bilen har jag gjort också, i ren tristess, samt för att det inte ska vara så jävulskt svårt att komma ihåg reg-plåten varje gång ett parkeringstillstånd skall skrivas) på E22an till Karlskrona.

Vill likna mig själv vid en djupfryst g r ö n s a k. Typ en påse thaiwok från findus... Fancy.

Längsta sträckan avklarad. Och detta utan en enda krockad älg.

För trött. Somnar på den. Hörs.

MξLO

Kommentarer
Postat av: clownen

Dextrosol, när du får oväntat besök...

2008-05-15 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0