Gbg goes Skövde

Maj 6, 2008

Skövde
Ursäkta språket men vilket RÅTTHÅL denna stad är. Jag var trött på den innan jag ens kom hit. Jag säger det utan minsta betänksamhet. Aningen bitter och måttligt trött.

Första eventdagen - Göteborg - gick fint. Trots att vi lämnade hotellet redan innan 7 och kunde vinka adjö till staden Glenn först efter 17 så har det runnit undan.

Har kommit till insikt i att:
 
- Jag nästan är händig. Jag kan hantera en screwdriver.
Då menar jag inte en sån som man häller i sig på 2 röda när man cashar in en praktfylla utan en sån man faktiskt har i verktygslådan. Fröken Handyman.

- Jag hatar GPS. Jag hatar GPS. JAG HATAR GPS. Punkt.
Biltur gbg-skövde bör ta 1h45, förmodligen inte ens det. GPS-slynan lurade ut oss på villovägar jag inte ens visste fanns. Det tog oss 3h... 3 TIMMAR... att nå hotellet.

- Bortsett från Erik som faktiskt orkat pallra sig över till hotellet ikväll med en pastarätt, en banan och en capri-sonne är Skövde en riktig håla.

- Jag inte har den blekaste vad Oxfilé heter på engelska... hjälp någon?

Men jag gillar hotell. Sängen är skön. Internet fungerar utmärkt. Time to sleep. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0