Bara för ATT

Maj 24, 2008

Stockholm...

Jag sätter en krumelur här bara för att jag känner att jag borde... att jag måste...

Har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden. I know! Jag har dock särskilt goda anledningar till varför det inte blitt av.

1) GPSen - som alltid. Den lurar oss på villovägar och subtraherar fritiden med minst en timma per dag. Dvs när man är ute på turné och äntligen når hotellet finns det Pretty många andra saker som lockar mer än att slå på datorn. Läs: Dusch! Läs: Mat! Läs: MASSAGE-STOL. För en sån fanns det på hotellet i Gävle... Som jag råkade paxa i en halvtimme timme. Skönt.

2) Vädret - en ledig helg. Välja att sitta inne o blogga mellan tvättarna (ser inget på skärmen om jag sitter ute) eller ligga ute i solen o svettas som en gris? Det sistnämda tack. Fair enough.

3) Det känns för närvarande som mitt huvud är omgivet av en gigantisk betonghjälm. Det dunkar i hela bakhuvet... Om det nu kan räknas som godkänt bortfall...

Imorgon - Arla - påbörjas lastbilsfärden upp till Luleå. Hoppas på att komma iväg runt 6-tiden så vi kommer upp lagom till middag...

O denna vecka ska jag packa i en Något mindre väska. Åtminstonde en som Faktiskt går att bära med sig. Det är planen.

Hörs i Norrland.

O förresten, imorgon är det Mors Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0