Wissy da Man!

Mars 09, 2008

Personbästa och IVM-Silver...
H E R R E G U D vilken kille han är! Han ger allt! O lite till... Johan Wissman. Valencia 2008. 400m. 46,04. Väntar med spänning på vilka skrällar sommarens OS kommer att bjuda på.

Klicka här för att se kanonen!



Hemma efter en lång dag med Chiquita...
Förhandsvisning och premiär av ice age-skaparens nya film Horton. Mitt i den kalla o gråa dagen dök plötsligt sunshine sandy upp. Härligt med spontanvisiter!

Kände mig krasslig igår, idag är jag tokförkyld och nu väntar 7 dagars jobb på Åhléns Sthlm City. Esberitox och ipren är mina bästa vänner at the moment. Kom gärna och hälsa på i veckan om ni har vägarna förbi!

Blir till att kika klart på Wallanders Mastermind nu, sen hägrar sängen. Har nog aldrig längtat så mycket som nu...

Nighty night sweets!
MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0