Pick-pock

Mars 11, 2008

Man har ju lackat för mindre...
La imorse alla mina kort i bakfickan för att slippa ha något av värde i skåpet i "gymnastiksalen", omklädningsrummet på Åhléns. Detta är något jag gör för att undvika att Någonting som är så mycket Mitt, plötsligt ska vara någon helt Annans... Med andra ord, jag tänker till. Men vad får jag i gengäld? En bajsmacka, rätt i nyllet.

Puts väck. Gone. Lost. Geschwint....
Auf w-sen. Au revoir. Byebye. Adjöken fröken.

Någon lycklig jävel där ute äger nu ett busskort mer, och jag ett mindre. Dessutom är den glade saten 600 spänn rikare. Eftersom jag så smart la alla mina coronas i b u s s k o r t e t !!!

5 dagar hann jag nyttja. Resterande 25 nyttjar någon annan...

Sosse-snöre!
MξLAN


Kommentarer
Postat av: Sandy

NEJ! Fy vad jobbigt ush, ush, ush. lider med dig. Hopas att allt är bra annars? själv e jag trött...

Massvis med kärlek

2008-03-12 @ 06:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0