Kooonstigt v(eck)aaa

Mars 8, 2008

Vecka 10... check!
Måndag:
Intervjun på Eventpersonal gick bra. Visade sig att jag och killen som höll i intervjun hade gemensamma vänner! Världen är liten, som alltid...

Sen drog jag vidare till Occasion-kontoret på ett möte inför ett projekt som startar om ett par veckor. Hann luncha Mr Snickers som ändå hade en körning på Ö-malmen. Sen strosade jag runt lite i staden för att fördriva tid. Kände mig måttligt o-road av ensamheten och kom på en bättre idé, ringde Gina! Vi möttes upp och drog hem till hennet. Mys!

Tisdag hände inget spektakulärt, seg skön dag. Jobbade lite hemifrån. Övertrasserade kvoten för vad som räknas som social telefontid med kanske 4 timmar. Är osäker på om jag ens var utanför dörren..?!

Onsdag: Trampade som en idiot på cykeln men insåg efter 25min att jag inte kommit någon vart. La mig på golvet, körde lite styrka.

Skulle senare på kvällen hälsa på Sandra som demade GOOH! på Ica Alviks torg. Kom iväg sent så hann lagom till hon slutade. Hälsade på några vänner som jobbar där. Jag o Sandreen åkte hem till Maria och våldgästade. Åkte med henne till föräldrarna och sa hej Någonstans här, vid 9-tiden började jag o Sandra inse hur hungriga vi var. Det blev sushi. På kungsholmen...

"Ska ni ta med?" NEJ! "Ätel ni fott?" eeeh, NEJ..? "Vi stängel om 10 minutel.."


Men säg det då! Fick ringa kusin vitamin Johan och be att få komma upp o äta där. 3 våldgästerier på 3timmar. En mycket bra dag!

Torsdag jobbade jag inne på Rail-kontoret. Det har varit mycket nu inför HTH nästa vecka så jag sträckte ut en hjälpande hand på lagret. När vi var klara vid 5-tiden bestämde jag mig för en spontan tripp till Upsala. Satte mig på bussen vid 18-tiden och knackade på hos Farmor strax efter 19.

Där satt hon med wirren o chirren. Mm mm mm! Var senare förbi hos Kristine, timmarna bara flög iväg och plötsligt var klockan 2 på natta. Tiden går fort när man snackar business! Sen mötte jag upp nåra killkompisar som vart på das grose Stock o djurat. Efterfesten blev morgon...

Fredag: Jag pallrade mig i sköna morgonsolen från Rackarberget tillbaka till Munkgatan, hann med en dusch och frukosten som farmor förberett så fint.. Sen var det bara att sätta sig på tåget tillbaka till stockholm. Hade lovat Ricky att hjälpa till även denna dag på Rail. Klockan 19 var vi så pass game att vi kunde lämna kontoret. Åkte förbi Moster Kicki o Faster Anders på vägen hem. Mamma skulle äta middag där. Jag blev inbjuden och det vart mat... let's dance... så ska det låta... o friidrott. Nära ögat att jag somnade med nyllet rätt i taco-tallriken... Total utmattning.

Utan sömn natten mellan torsdag o fredag hade jag nu varit vaken sen kl 7, torsdag morgon. 40 timmar.

Nu är det helg... Idag ska jag bara ta det lugnt. Njuta av att vara ledig. För imorn är det jobb för Chiquita på Rigoletto o Park från morgon till kväll. Sen demas HTH från måndag till söndag nästa vecka. O-O-O-O-O-M jag kommer längta efter ledighet sen!

Kommentarer
Postat av: Sandreen

Fullt ös medvetslös. Själv trodde jag att min lediga dag på 14 dar skulle bli sön (16) men nu jobbar jag då också.

Lät lite borta i dag i telen, satt brevid en "Chef" något förvirrad, i grassy och letade snodd dator...

Ha det bäst, kramis

2008-03-08 @ 19:10:42
URL: http://silverdelfinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0