En blondins bekännelser

Långt... Blont... Lockigt... Hår...
Under en middag på HC fick jag i uppdrag att under kvällens gång hitta och peka ut en "typisk-michaela-kille"... "Ha, Går inte... Finns inte!" sa jag...

------------------------------------------------

image1

Genombrottet kom som en kärnkrafts-explosion. Med sin blonda kalufs, omåttliga charm och sanslösa humor slog han ut hela svenska folkets immunsystem. Inte en j*vel har undkommit Björta-influensan...

image3

Nej, idag är han inte mycket för världen. Men Då! Romeo oh Romeo... Vem skulle inte ha druckit gift för hans skull?

image2

Aussi Beachboy nr One - "Jay" (från serien Summerland)... Jag skulle ge mitt Påskägg för att få surfa på hans bräda! I hans badbyxor...

image4

Kan inte låta bli. Nog är House en grym serie i sig, men vad vore den utan Aussi Boy nr 2, Jesse Spencer.  Charmigare än Aussi-accent kan det inte bli

----------------------

...jag L J Ö G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0