Återhämtning lika med Ja

Mars 12, 2008

Jag har övervägt nederlaget...
Och kommit fram till att eftersom jag fick besök av min Mary Dinkelhoppehr igår, samt besök av Tommy, Sussi (2 ggr tom) och Kiki idag så är jag glad trots gårdagens bakslag. Min cykel stod kvar vid pendeln, där jag imorse lämnade den... och ingen hade vält den. Satt ingen i spärren imorse heller så jag slapp iallafall betala resan till jobbet. En resa värd 20 kronor! Only 1100 to go...

Gick dessutom förbi AIG Europe SA, och träffade mammas gamla kollegor. Visserligen bara 2 kvar från den tiden. Men det var värt sin vikt i guld. Mycket givande lunch-sällskap. O så mycket mer givande än en kaffeautomat och 10 microvågsugnar i en ekande tom Å-personalmatsal...

Nu ska jag strax söva mig med en snickers. Jag kommer drömma snickers-drömmar. Såna drömmar gillar jag!

Hörs!
MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0