Waterproof

Juni 29, 2008

Köpte ny mascara härom veckan...
En sån där MaxFactor S-T-R-E-T-C-H, som ska göra fransarna lååånga och oemotståndliga. Visst var den bra, men jag har haft - rent ut sagt - ett Helvete på kvällen med att få bort den.

En kväll testade jag tom med 3 olika tvålar Samt makeupremover. Litegrann lyckades jag väl med att Gnugga bort men det resulterade ändå i att jag gick och la mig med x antal förlorade fransar och mascararester, både här och där.

Jag har verkligen inte kunnat FÖRSTÅ problemet... förrens idag!
Då jag efter långt utlägg av hur svårjobbad den är - "Den GÅR BARA INTE att få bort. Den kan inte vara annat än vattenfast" - faktiskt gick för att kolla efter...

O visst fan var det så... AQUA LASH.
En vattenfast jävel. Jag har Seriöst... Gått och köpt... En mascara... I tron om att det är en Stretch, men i själva verket är en waterproof. Och jag har dessutom använt den ett tiotal gånger Utan att  uppmärksamma detta. Jag vet att jag läste på den när jag köpte den. Har till och med ögonvittne på det. Hur i hela....lyckas man?


Jag anar ugglor i stora mossen...
MξLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0