Schuunda schuunda... dä ska va schuuu nucklar!!!

Världens roligaste jobb. Det har jag.

Jag menar, hur kul kan det egentligen vara att riva en eventplats? Svar: Hur kul som helst!

-----

Definitionen av sann arbetsglädje...
När man har så underbara arbetskollegor som jag. När varje tår som fälls är en tår av glädje. När varje nedriggsmoment blir en Fångarna-på-Fortet-cell... då är allt bara så Fantalatiskt kul!

En sån kväll hade vi förra veckan.

Bananerna blir ormar, äpplena spindlar. Rengöring av Fruktcylindrar är allt annat än tråkigt när det plötsligt är en svettdrypande, ångbastu-liknande, klaustrofobi-framkallande "krypa-i-röret"-cell. Inte ens när jobbdagen passerat 16-timmars-strecket och eventmaterialet skall packas in i bilarna känns det hopplöst. Istället slutar det oväntat i en galet seriös "inte-nudda-golvet"-lek. På liv och död. Såklart.

Många timmar senare... Efter 7 avklarade celler... 7 vunna nycklar... Tusen skratt... är det dags för skattjakt. Hemgång.

Det är såna stunder man lever för.

-----

Tillbaka på stan imorn. Zlatan va d ska samplas! Då har jag dessutom förstärkning av en ny lagkamrat. kanske ser du några likheter i oss... En något yngre men ack så mycket längre (maskulin!) variant av michaela. Sounds good?

Hell yeah!

Lillebror gör entré i eventvärlden.

Schuunda schuunda, dä ska va schuu nucklar! - Welcome to the fun world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0