Svea-Turkey

Juni 10, 2008

Sverige - Kanon
Grekland - Kalkon - Turkey


Kalle kalkon... Kan det bli mer uppenbart än så?
Zlatan är kung. Henke är kung. Ljungberg blev olyckligtvis pålägget på turkarnas dubbelmacka, men han kör på ändå. Jag slutar genast upp med att nämna namn. För det finns ingen, ingen, som jag inte kan tänkas nämna i rosande mening.

Sverige Äger första halvlek. Själv äger jag en tub skinkost och en bärs. Hoppas andra matchhalvan smakar lika gott som mitt matchmål.

På med sverige-tröjan. Nu köööööööööööör vi!














För den som är hängiven nog att läsa hela vägen hit (uppenbarligen inte alla) kan jag berätta att det var Grekland vi mötte. Inte Turkland. Jag skulle ba kolla om ni va mé... Men iom att grekerna spelade kalkon-fotboll (dvs turkey in english - som även betyder Turkiet) leder oss helt utan hjärna in på turkar. SÅ! Nu var den saken ur världen...


Kommentarer
Postat av: clownen

Eh... Du kanske missa det, men det var ju Grekland vi mötte... Inte Turkiet. Fortfarande blond..? ;)

Hur som, vi har slagit de regerande mästarna med 2-0, Zlatan har brutit måltorkan i landslaget, och det kunde inte bli bättre! Heja Sverige friskt humör!!

2008-06-11 @ 01:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0