Ladda!

Juni 26, 2008

Tyskland vidare till final. Nu fattas bara Ryssland...
O jag sjunger mig tondöv. Klappar mig livlös. Hejar nå sanslöst. Jag har faktiskt Aldrig hållt tummarna så mycket i hela mitt liv (blodtillförseln uti kapillärerna är ett minne blott). För jag har världens grej på G. ..


INOM KORT...
kommer jag att publicera Jordens kanske Bästa skämt... NÅGONSIN!!! (självfallet i allra högsta grad egenproducerat material).

Men detta bygger då självklart på att Arshavin o grabbarna grus gör slarvsylta av Fernando "I wish i was a little bit taller, i wish i was a baller, i wish i never coloured my hair like an orange" Torres o hans amigos...

Så kom igen nu... RYSSLAND HEJA HEJA HEJA HEJAAAAAA

Kommentarer
Postat av: sadrus

Nu har du byggt upp det här skämtet till skyarna, även om ryssarna torskar vill jag höra det!



Sweet, sweet my darling, jag sticker med Rix idag, men vi måste planera någon dag!



Ha det bäst!

2008-06-26 @ 10:19:30
URL: http://silverdelfinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0