Kiss my ass, Cinderella

Juni 21, 2008

Årsta Havsbad...


Inte Cinderella som i sagan tappar sin sko och förvandlar pumpor till lyx-ekipage..

Inte heller den som låter dig färdas på vatten...

Här snackar vi den Riktiga askungen. Den som förvandlar dina "utsläpp" till aska.


-----


Vanligtvis reflekterar jag inte så mycket kring mina toabesök. Efter 23 år går det liksom på rutin. Men idag... Får erkänna att jag inte kände mig Helt tillfreds när jag, enligt föreskrifter, placerade melittafiltret i toastolen.

-----

Amen ni vet,  när man är sådär brutalt kissnödig. Så kissnödig att man nästan spricker. Och sen när man väl sätter sig är man så spänd att det inte ens kommer något. Precis Så kändes det.

-----

När filtret är på sin plats är det bara göra det man ska. Och när det är gjort är det bara trycka på en knapp. Med en eldsflamma trollar den bort alltihop. Häck väck våt fläck. Lite som att kremera sin egen avföring. Magiskt.

http://www.fritidstoa.se/

Cool toastol. Tar visserligen lite tid att preppa (gäller mao att vara ute i god tid) men då jag verkligen Avskyr allt vad utedass heter och den Dessutom är ett bra alternativ för miljön så får den ett bra betyg...

4 av 5 skitkorvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0