Detta är Mitt Drömhus

Och Tänk...
att jag fått spendera mina senaste 18år - just här.

http://www.svd.se/bostad/hemmahos/artikel_1360679.svd

Det förvånar mig inte det minsta att faster Anita lyckats snika sig in i en av sveriges största dagstidningar. Bara SÅ typiskt henne. Å andra sidan har jag full förståelse. Skärmaräng kan vara en av jordens bästa platser. Alla kategorier.

Många fina minnen lever här. Längtar nå fruktansvärt till midsommar...

MξLA

ps hon glömde nämna mig i artikeln, jag har otaliga gånger hjälpt till med skötseln (medan hon plockat rosmarin och levt lyxhustru i frankrike). eldat i bastun, oljat verandaräcket, klippt gräset... o så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0