PussyWagon goes Pusselbit

Juli 12, 2008

Höjden av olycka...
Tillbaka i Storstan efter en veckas äventyr på Gotland delar jag - via msn - en händelserik dag med en god vän:

Hela husvagnen är Trasig. Det här är ett skämt. Tjejerna bröt sig in i den igår. Genom takluckan...


- hahaha wtf?


Den gick.... sönder


(De hade glömt att jag, som valt att stanna kvar i stan för nattliga bravader, fortfarande hade nyckeln)


- fyfan asså


Idag, imorse, när vi skulle koppla på husvagnen för att lämna Norderstrand orkade vi inte hålla emot så den drog rätt in i staketet


- haha åfan


För nåra dar sen råkade jag rycka loss stänkskyddet på spisen... Man kan säga att jag var lite på kanelen, men SÅ ovarsam var jag inte för att förtjäna det missödet


Ena rullgardinen går inte att rulla upp heller.


- hahahahahahahahahahaha


Och sån när vi åkte från campingen imorse, med nedvevade rutor, så tyckte jag att jag hörde nåt konstigt ljud


- det här är ju bara För bra


"Vad var Det???"


"Äh, d va säkert ba nån pinne..."


Så när vi spenderat 3h på båten (aka Titanic - där fröken überskadad sprungit runt i korridorerna o skrikit JACK... JACK!) o skulle åka av klättrade hon upp på husvagnstaket för att säkerställa att luckan (som de limmat fast igårkväll... me nå kasst jävla Super-Glue) var kvar på sin plats så fanns där inte längre ngn taklucka... Den hade vi förmodligen tappat där på gotland. Så nu är det ett stort hål i taket på husvagnen som står obevakad på en parkering på andra sidan stan...


- aaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahha


- fyyyyyyyyyyyyyyyfan va sjukt


Sa jag att hela bakdelen på husvagnen blev skev o typ lossna när den råkade åka in i staketet....?? Man skulle kunna säga att den liksom trycktes in... klämdes fast... mellan två plankor...


- fyfan va skit du kommer få när du ska lämna tillbaka den


Jag tar inte på mig något mer än den trasiga plankan, för det gjorde jag... Men den sitter nog fint efter lite skruvdragande och två liter trälim.


Bakdelen e nog rätt lugn den med, tror vi lyckades kila in den som den ska va.. o det va Verkligen en olyckshändelse...


Men athena... lär få pisk av riset för takluckan, och en självrisk på ett par tusen?


- du är för skön


Hon trodde Seriöst att den gick att ta loss...


- är hon blond?


Nej, iranska och så mörk som det bara går

Glömde nämna att jag - när vi skulle tanka bilen - fastnade med husvagnen mellan två pumpar och inte lyckades komma därifrån va???

Mm, precis. Den du! ...förrens en snäll man tog över ratten och rätade ut skiten. Den smärre droppen som fick bägaren att rinna över helt enkelt...



Våga Vägra - backa med släp!
MξLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0