Får jag bajsa på din fis?

Januari 30, 2008

För trött för att skriva...
men tar mig friheten o bjuder på lite kvällsnöje... PINGU! pingvinen i våra hjärtan. Han inte bara hoppar hage o röker braj, han kan bajsa på din fis också

Va en sväng till multinationella gallerian i kista tidigare ikväll. Efter att ha klängt mig i och ur ski-outfitar i dryga timmen var törsten inte nådig längre. Velade mellan ramlösa blåbär o nån annan... typ guava/lime... PLUS hette den också. Blev den sistnämnda. B-I-G mistake!!!
SÅ JÄÄÄÄVULSKT ÄCKLIG! Säger bara: DON'T DRINK, DON'T SWALLOW.

Såg på tv för en stund sen, nå humorprogram.. doktor alban snackade om att varningstexta kokosnötter o andra frukter... för att de var livfarliga (orkar inte förklara, ni som såg det förstår). Ramlösa-flaskan borde definitivt haft en sån! Som skulle kunna likna följande:

"Säg hejdå till dina överflödiga kilon. Byebye till fingrar i halsen. Nya kräk-reflex-stimuleraren är här!"

Hade Sverker Olofsson utvärderat den här drycken i sitt program hade den inte fått heta PLUS en ynka sekund till. Han hade dratt den med raketfart rätt ner i minus-tunnan... Iaf om jag var han, eller han var jag. I say nomore.

En sista dag i skolfiket imorn. Med andra ord: En dag närmare Åre (ja, för det blir en vecka 6 i Åre för mig nu, innan sälen, me RixFm). Ska bli såååå skönt. Snö snö snö

Hööörs!
MinusMξlan - plus på kontot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0