Amilo

Januari 5, 2008 (Trettondagsafton)

E man high-tech eller vad...
Hämtade hem min nya älskling igår kväll. Amilo ♥ En Fujitsu Siemens. 14 tummare. Tänk att en sån liten skit kan ha så mycket att ge. Hoho jaja, nu spirar kärleken på gräddhyllan!

Jag har - på eget bevåg - installerat det mesta. Ja, tom internetuppkoppligen lyckades jag lokalisera. HiFi-ve! Lagom skitnödiga prylar så som Bluetooth får vänta... Ett litet steg för mänskligheten. Ett stort steg för Melan.

HÖÖÖRS!



Lördagkväll

HaHaHaHaHa jag tror jag just garvade sönder tvättbrädan...

Har precis sett en Sminkad Jan "Lulu Isabella" Malmsjö dansa Tango... i peruk o Klänning
En på-pickalurven-snurrig Arja Saijonmaa, 62 barre, gå ner i spagat
En björkris-piskad Magnus Härenstam hoppa i poolen Naken med ett "Äh, jag skiten i beduinsmäcken"
Den alltid lika snöppliga Britt Ekland (+hennes hund/råtta? Tequila) o hennes dum-komiska kommentarer
o Peter Stormare...hur många skruvar lossar inte den karln varje morgon för att vara den han är...?

Det har florerat en del kritik gentemot den nya säsongen av Stjärnorna på Slottet. Jag såg visserligen inte första säsongen men det här kan vara vinterns i särklass bästa underhållningsprogram. 5 individer, den ena mer freakad än den andra, tillsammans på ett slott i skåne. Kan inte bli annat än galet.

Nästa avsnitt: Peter Stormares dag! Missa inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0