08'ornas År

Planeten Jorden gick inte under det här årsskiftet heller så...

2006 - Å
ret då Ingen fick ligga...

2007 - Året då Alla fick ligga... åtminstonde de som döpte om sig till Bond... James Bond!
(För somliga räckte det visst att bara vara Bonde-Fredrik)

2008 - 08'ornas År. Stockholmarnas År. Vårt År. Precis som i kärlek o krig är Allt tillåtet. För Oss.
Och NEJ, Glenn o Glenn, ni får inte vara med! Det är er tur om typ... 23år! (om inte jorden gått under då)



Januari 4, 2008 (back in Sthlm)

Jag lever! Tror jag...
För jag är inte helt hundra på den saken. Redan efter fyra dagar har jag dratt in i en bergvägg i 180 blås, sovit sked med en högspänningsledning och fått himlens alla stjärnfall rätt i pallet. Åtminstonde känns det så.

Stämbanden är illa tilltygade. Håret är som svinto... ja, de små tussar som ens sitter kvar. Hjärtat har besökt ungefär lika många ställen i kroppen som det föds barn på ett år. Naglar existerar inte ens på världskartan längre och jag har kräkts upp - förmodligen Samtliga - vitala organ...

Har spenderat årets första dagar i Upsala. Storvreta Cup (innebandycup, för er som inte har alla chipsen i påsen) har just gått av stapeln. Vilken pers. Vilken kickstart på året. Knappt hunnit sova o barely kunnat äta, vad mer kan man begära? Killarna (Hawks p93) har lirat som gudar. Tack för stört bra lir o grym underhållning!

För i Helvete Länsman! Klockan är ju Två! Trodde hon var halv ett. Time to ZZzzzleep. Återkommer när håret växt ut och organen hittat tillbaka...

God fortsättning!
MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0