Melodifestivalen, vilken FLOPP

Februari 23, 2008

Vad är det som händer...???
Jag kan inget annat säga än att HERREGUD vad röstar folk med? Seriöst... FRIDA??? Nej nej nej åter nej nej neeeeeeej. Caracola, någon.. Släng till henne er teddybear och en Napp så hon kan sluta böla nångång...

Var tog min Patrik vägen? Jag brukar inte vara den som är den men Sänd mig med en Helikopter.. nånstans Långt Bort... F O R T!

Detta år har artisterna och bidragen hittills hållt en nivå av en konserverad Bullens Pilsnerkorv... på sin höjd Ananasringar. Men frida? Där sjönk nivån till Ärtsoppa på plastkorv. Visst, låten var väl lite smygkul sådär. Men att den skulle slå ut Patte. The one and only Patteputt. Diskussionen få nu ett abrubt och bitter slut. Punkt.

Björn Gustafsson och Luuk...
Rockar dock mer än någonsin! Vilken låt han framförde... Han är inte bara rolig, ha kan parla francais också HAHA.. "Det kliar HÄR"... visar magen lite oskyldigt och är Hetare än vattenånga :) Det blir en galen catfight bland tonårstjejerna i Linköping ikväll... det är en sak som är säker.

Lördag kväll. Kör hårt! Imorn mår ni ändå som ni förtjänar..
MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0