Bojkotta-mela-dagen?

Samma månad samma dag, samma år

Å där gick planerna käpprätt åt fanders...
Marc sov bort halva dagen. När han väl vaknade rapporterade han sitt beslut angående dagens aktiviteter:

"Jag drar till en kompis o åker sen direkt till innebandyn. Förresten... när du ändå har bil... Kan du skjutsa mig? Det regnar..."


Han valde med andra ord att göra det jag antar sportlov är till för...att SPORTA! Så viktig var Vår quality-time. Katjing! Jag måste nog ta och se över livets prioriterings-pyramid...

Klockan har plötsligt slagit tre. Inte nu som i nu, men snart skall jag dessutom bege mig ut i det snuskigt blöta ovädret med hunden. Just nu ligger hon dock och - gissa EN gång - sover!! Hur höga är oddsen liksom?

I min kalender står inget annat än att det är en helt vanlig tisdag. Uppenbarligen har jag missat väsentlig information. Bojkotta-Mela-dagen... När blev den nationell?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Baby! Inte visste jag att du hade blogg! Underbart! Låter som vi haft en lik dag, min bror dissade mig för bio och inte sport på lovet och hunden sov och fick släpas i regnet...

Ååå vad fina saker du skrivit om oss, öskar jag hade varit lika uppfinningsrik men jag var bara tom...

Massa kärlek!

2008-02-26 @ 21:49:28
URL: http://silverdelfinen.blogg.se
Postat av: Sandreen

Min teori är att de inte ville få långa hårstrån i maten..

2008-02-26 @ 22:27:38
URL: http://silverdelfinen.blogg.se
Postat av: Sandreen

Jag är rädd att det kanske inte finns något annat val. eller det finns ju många val, presidentvalet i USA, valen i havet, men nu var det ju inte det vi pratade om, eller kommenterade om...

2008-02-26 @ 23:12:13
URL: http://silverdelfinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0