29e februari

Februari 29, 2008

Hur ofta får man chansen att skriva det? En på typ...
365x4+1... 1200+240+20+1... 1461 dagar! Det är med andra ord en mycket speciell dag idag.

Diskriminering eller en påse lycka?
Jag vill uppmana alla er tjejer därute, vare sig ni går i giftastankar eller inte. Vi har EN dag på 1461 att fria. Det är IDAG. Jag har gnuggat mina grå, vänt ut och in, upp och ner på dilemmat...och kommit fram till att man har på sin höjd 3 chanser på sig. Iallafall jag, 23 år som jag är. Nästa skottår är jag 27 och gången därpå 31. En ogift 35-åring känns lite som ett hopplöst fall....nä okej då, jag ändrar mig. 4 chanser.. men det blir mitt sista bud!

Sen att jag råkar vara en av dom som inte tror på livslång kärlek, att det inte finns någon enda människa som skulle orka leva med mig... (Du! jag skulle inte orka leva med dig heller...so we're even steven!) är ingenting som har med saken att göra. För det är ju faktiskt en rolig grej. Att få fria. Därför ska jag redan idag slänga ut frågan...

Till er killar där ute som inte alls känner er redo för diverse committments; Hög tid att planera en verbal flyktväg (om ni inte bokstavligen vill tvingas fly landet), "Tack, men nej tack" funkar inte. Det kan ju faktiskt bli just Du som får frågan idag!

Peace n Love
MξLAN

Kommentarer
Postat av: Sandreen

Sweetie! Vad kul det var att ses igår. Åh, jag saknar er igen. Konstig känsla när ni hämta upp mig i bilen, det var liksom om om de har vå veckorna vi inte setts aldrig hänt... ha det bäst babe!

2008-03-02 @ 10:51:11
URL: http://silverdelfinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0