Semestertider...

Augusti 13, 2008

Jag är rätt och slätt Kass...

På att få två hjul att snurra samtidigt. Det är inte första gången i världshistorien som jag erkänner att jag är en total oförmåga på att föra flera aktiviteter samtidigt. Här har man haft semester i snart en månad och vad har hänt?

Koooorrekt, bloggen har havererat.

Om en vecka sätter vi snurr på jobb-hjulet igen och detta innebär förhoppningsvis en positiv trend i både tidsinnehav och skrivarglöd. Så fort jag får tid ska jag knåpa ihop en smarrig picnic-korg, fylld med fart och fläng, öland, västerås, kalmar och skärmaräng... och en satans massa hopp i säng.

Just sånt som hotellsängar är till för...

Men först en morgonpromenad avec le chien, den gråtråkiga väderguden till trots.


Later on dudes!
MξLAN

Kommentarer
Postat av: henke

and the game is on!

2008-08-13 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0