Sängen ska ut (alltså inte frun!)

Augusti 21, 2008

Tidigt som tusan imorn bär det av ner till Kalmar... Igen.

Jag v e t. Denna gång i sällskap utav Encke o Danne... som EMD, fast utan Mattias.

Men hey... M.... Det är ju JAG!!

Aa, kort och gott... EMD lämnar alltså hufvudstaden för en sjudundrande helg i KalleKalmar.  Roadtrip a la Tricoloren. Först tänkte jag dock bjuda på... ja... en som bjuder på sig själv.

http://www.blocket.se/vi/17507094.htm?ca=23_3_s

Behöver ni en fru... nej jag mena säng? Eller egentligen bara ett överdrag... eller en sängram (eller bara vill förlänga livet med sisådär en kvart fjorton dar) så släng ett getöga på't!


Skön snubbe...


Första...andra...tredje... Taken!

MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0