Herr Ågren bankar på dörrn

Augusti 20, 2008

Jag börjar jobba imorn...

Om närmare bestämt 7h30 börjar det. Jag vet, för en månad sen trodde jag att jag skulle klättra på väggarna redan efter en veckas ledighet. Men nej.

En månad har hunnit passera och först Nu knackar Herr Ågren på dörrn. Eller herr o herr... det räcker inte! Det är både herr och fru Ågren. Det är barnen... nannys, grannys, frannys och alla tänkbara grannar. Tja, alla som över huvud taget - någonsin - varit tjenis med familjen Ågren vill in... O skapa kaos... Förgöra det - som i folkmun kallas semester - och lägga det i arkivet, bland alla andra semesterbilder. Jag vill inte! För...

1. Jag har haft världens bästa semester, och jag vill att den Aldrig tar slut.
2. OS-sändningarna tar INTE hänsyn till mina jobb-tider.
3.
Klockan ringer omänsklig tid, innan 7, o jag har inte haft en enda morgontid att passa på 1 MÅNAD.

Det är med blandade känslor jag kastar mig in i det verkliga livet. Back to life, back to reality!

Åååååååhh! Fast jag väljer att släppa det nu, Nu som i Nu... För Nu är inte Då... Än!


"Släpp dig, det har jag gjort"
MξLAN

Kommentarer
Postat av: Henke

Fan har du citerat mig i slutet där? Släpp dig, det har jag gjort!



UT ME KORKEN O SLÄPP AV EN RÖKARE VETTJA!

haha Pöss

2008-08-21 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0