Finnkampen 2008

Augusti 29, 2008

Ja, så var Finnkampen i full fräs...

Och precis som förra året är jag självklart på plats och sänder LIVE, från Helsinki.

Nej, fan vad jag ljuger.
Istället för att sitta med träsmak i baken och huttra på en läktarstol blev det till att sitta på min fläskiga röv, i soffan framför tv'n, med tacos i hela knät, hemma i Stockholm. Det är inte alls samma sak...

Efter dag 1 är iaf svenskarna - trots min frånvaro - i knaper ledning både i herrarnas kamp (+8) och damernas catfight (+3). Imorgon väntar den rafflande upplösningen.

-----

MiSSA iNTE!!!
Mina babes imorgon LÖRDAG kl. 18:40 (förmodligen finsk tid räknat så säg kl. 17:40!! för att vara på den säkra sidan) på långa häcken!!! Jordens kanske snurrigaste, men coolaste 400m häck-trio - Encke, Larsa & Wiberg - ever!

Dryga timmen innan (kl. 16:20) gör nicke why?birger finnkampsdebut, på korta häcken. Man skulle kort o gott kunna säga: Imorn har han häcken full!


SO I TELL YOU THiS... DON'T MiSS!


Tummen i röven, for you Guys...
Alla tummar jag har. O jag hoppas på en 2006 favorit i repris, att ni tar ert sunda förnuft tillfånga och springer i de där ohyggligt läckra heldräkterna. Ni vet, de som visar ALLT (eller som i de flesta fall - ingenting)!

16-6... kom igeeeeen

-----

Till sist...

De säger att storleken inte har någon betydelse...
Inte åldern heller för den delen (det finns ju piller för både det ena och det andra nu). Därför kan man ju tycka att 32år inte borde innebära några som helst problem med ribban... Ack så fel.

Holm rev ut sig på 228 och slutade 2a i höjden. Linslus Törnblad seglade över höjden och knep därmed förstaplatsen.

10 grader och snålblåst... vi skyller på vädret!


I GOT FIVE ON YOU!
MξLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0