You say Lunch - I say Hallelulja Moment!

Qualitytime. Sussi o jag på bänken. Solen skiner. En stark doft av vår...
Konversation. Just en sån där - om allt mellan himmel och jord - som bara existerar väninnor emellan. Och här någonstans, när jag vänder mig bort, sker något som inte sker varje dag. Som vanligtvis inte händer Över Huvud Taget. Min blick möts av en annan... 

Och det är inte vilken blick som helst. It's THE Blick...
tillhörande en "långt-blont-lockigt-hår", ett av sveriges just nu kanske hetaste subjects. Mina ord byts mot plötslig tystnad och en rad ofrivilliga äuäuäuäuöööhhhhhh - läten - och inte Helt otippat sätter jag milkshaken i halsen...

Att sen få köra hem med kvällssolen kittlandes i nacken - i en sprillans ny (stinsen-stripad) Hyundai i30 automat - couldn't end the day in a better way...

Thank God It's Friday!
MξLAN



- sa jag att det var Björn Gustafsson..? :)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Har du Mårrans nr, utan att säga något, din rackare...

Ingen anning vad jag ska göra, vad är det för mässa?

2008-04-07 @ 23:11:29
URL: http://silverdelfinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0