Vårskrik

April 21, 2008

Skulle egentligen åkt in till kontoret...
o jobbat ett par timmar nu på eftermiddagen men fick samtal att de blitt fast på mässan o att de inte skulle hinna tillbaka till kontoret idag för att allt tog så mycket längre tid än planerat (what a surprise!). Men hey, ingen är gladare för det än jag! Möjligtvis hunden då...

För jag fick mig en lång skön 1h-promenad...
med Kayo (hon bajsade 3!!! gånger) och jag köpte mig en glass o en Brämhults morotsjuice (som jag saknat sååå mycket då det vart dåligt på den gotlänska morotsfronten lately)...
Så nu sitter jag ute i solen, på baksidan o svettas i mjukisbyxor o linne med en tröja på huvudet (för att öht kunna se vad det står på datorskärmen)...

Solen skiner. Knopparna brister. Himlen är blå så långt ögat kan nå. Och det är varmt.
Jag gör som Ronja Rövardotter och brister ut i en galet vårskrik...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Sandreen

Men man såg bra i backspeglarna. Och om man inte gör som Dahlberg och bara kör på 3:an kanske den kan komma upp i 100 km/h ??

Ledigt, härligt! Jag har en dum nr sättning som aldrig tycks ta slut hatar det...

2008-04-21 @ 21:03:46
URL: http://silverdelfinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0