Tripp trapp trull... Hela Häcken Full

April 16, 2008

Trodde botten på tråk-träsket var nådd...
efter de 6 dagarna på torgen med kuben... men att vara entrévärdinna - iklädd en knallröd piccolo-outfit med en ugly-as-hell-hatt - på ett tomt shoppingcenter (nämner inga namn! men rimmar på prinsen...TYP) e fan som att prostituera sig långsamt...


Just nu assisterar jag 2 produktionsledare och 2 och en halv projektledare på Rail-kontoret. Samt att jag blivit tillfrågad om jag har lust att ta på mig att hjälpa till med att rekrytera personal inför en del kommande projekt... O så har vi demoaktivitet Garnier på HM Hamngatan på fredag (kom o köp för fan! den som köper flest hårfärger bjuder jag på lunch! Någon gång i framtiden... när tid finns!) och GastroNordMässan för Chiquita.

Fick veta idag att jag blir satt som teamledare på mässan, vilket jag ser fram emot med glädje och spänning!!

Imorn väntar tripp till Uppsala för att hämta hem nåra bilar, en utbildning inför kommande projekt samt eftermiddag/kväll som prostituerad - entrévärdinna menar jag!

O så ringde de från ytterligare ett eventföretag och frågade när vi kunde ses. Har anmält intresse för en eventturné runt om i Svea Rike som ligger i början/mitten av maj... Håller tummarna långt från arslet tills beslutet är definitivt!

Undrar hur man bäst friterar sin hjärna - i olja eller smör...?


Ja, SÅ HAJJ var man på det där med moppar... Måste rätta mig efter tidigare inlägg. Kopplingen sitter visserligen också fram men det var Växla han sa... Växeln sitter fram, därför sitter fotstöden också fram.. eumm... på den! igen

Öhh... Sa jag att hjärnan var överhettad?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0