Kuggfråga

Har en tendens att prova på alla de produkter jag på något sätt jobbar med. Tex har jag under veckan levt på Chiquita Smoothie.

Och så var det den här hårfärgen...
När man lever med ett hår mer eller mindre ner till asset så känns det inte Helt tillförlitligt att leka med det på vilka sätt som helst. Därför brukar jag låta frissan fixa det mesta (klippning, på sin höjd slingning).

Självklart har även jag dock lyckats göra mina tabbar genom åren. Försökt slinga mig hemma vilket resulterade i Orange. Försökt färga håret vilket ledde till... ja, just Orange.

Hur jag än gör, vilken färg jag än väljer så verkar det bli orange. Va jävla fult!

Nu råkar det händelsevis vara så att jag i skrivande stund Färgar Håret...
Det var väl en dag där, när jag sålde lite dåligt o fick ett infall att köpa o testa, öka upp försäljningen lite ni vet. Folk ska alltid vara så nojiga för allt, frågar gärna två gånger extra om det är Svårt, om de kanske trots allt borde gå till frissan iaf. Min mest använda fras har varit:

"Droppfri crème. Det krävs en idiot för att misslyckas"


Man skulle nu kunna säga att det inte riktigt går som tänkt... typ inte Alls. Vet faktiskt inte om det kan bli så mkt värre än det är nu så frågan är:

OM... jag ska skölja ur det NU (redan låtit d sitta i EN TIMMA för länge) eller om jag ska hoppas in i det sista och låta det sitta kvar tills det - i värsta fall - ramlar av.

Kuggfråga...på Den!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0