A little too much

April 15, 2008

Fast klockan har hunnit slå över till 16e... jag vet!
Hur jag än vänder och vrider mig i sängen kan jag inte varva ner. Min hjärna kokar. Tankarna snurrar i en hastighet av 22. 22 VAD vet jag inte, men typ... ungefär så.

Enckasson hjälpte mig härom veckan att koppla in trådlösa bredbandet och jag njuter till fullo. Ligga nerbäddad i sängen med en varm dator på magen är inte fy skam. Får tacka mor min för det. Modemet asså.

Aa, så var det bara 14 dagar kvar till ledighet...
Allt är himla rörigt just nu. Från ett ställe till ett annat, fram o tillbaka, hit o dit. 2 jobbpass om dagen, utbildningar... Kontor, butik, demo, mässa... Just nu längtar jag lika mycket till valborg (då jag tatt mig 3 dagar off duty) som jag gjorde till min 18årsdag... från dagen då jag fyllde 17!

Valborg... som för övrigt kommer spenderas i Upsala, hos farmor och i många glada vänners lag. OOOM jag kommer vara värd en dagsfylla då! Rätt in i dimman bara.

Hade jag haft den där fjärrkontrollen som Adam Sandler har i filmen Click, hade nog INTE de kommande två veckorna gått i multirapido... Eller... JO!

PuZZZZzzzzzzzzzzzzzz......

//MξLO

Förresten mamsen - för att undvika diverse överraskning - jag tänkte nog köra en sleep-over torsd-fred, om det går för sig?!

Kommentarer
Postat av: Sandy

jag vet precis hur du känner! Tror också att jag kan ha bokat upp mig varje dag fram till 16 maj, det är inte bra. Jag är helt klart för fjärlkontroll!

Vart jobbar du härnäst?

Vad mysigt det var att pratas vid i veckan, även om samtalet bröts av min pengaförlust, haha

Ha det bäst tjejen! KRAM

2008-04-16 @ 08:44:13
URL: http://silverdelfinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0