Ett år mer erfaren

December 27, 2007

Hrmmmm... jo det var det här med cyberspace. 
Tack o bock kära blogg.se, för att ni ger mig utrymme att lagra mina tankar och funderingar på er server. För mig betyder detta kort o gott att jag, i fast eller flytande form, viker ut väsentliga (eller mest oväsentliga) delar av mitt liv, Klär Av mig Naken... Mitt framför ögonen på känd eller okänd! 

O när jag då står här naken, med en kropp så fulländad men ack så sårbar, förvägras publicering av ett smäktande inlägg... så är det som att få sin splitternya ferrari Nycklad!!
Tänk att ett kusligt fenomen som "tomma intet" besitter makten över huruvida jag ska få publicera eller inte. Idag hade jag inte det svarta hålets välsingnelse...

Just idag råkar det händelsevis Dessutom vara Min Födelsedag... 
Ytterligare ett år av erfarenhet och visdom berikar nu mitt CV. Sen att jag - dagen till ära - fått spendera alla dygnets timmar liggandes i soffan (inte ens orkat besöka damernas för diverse pudring av näsa) pga sjukdom är inget jag egentligen vill tillskriva historien. Dock finner jag informationen av tungviktarklass nu när jag söker en Smärre gnutta sympati av mitt (läs Mina!) "förlorade" inlägg.

Fick iallafall till slut mitt efterlängtade SingStar i födelsedagspresent. Halelulja moment! Pga mitt halsonda o Hyfsat Horisontella tillstånd får grannarna tyvärr invänta premiären, men så fort jag tillfrisknar... då blire ÖS!

Ikväll är det ORD, och inga VISOR...


Med Kärlek,
MξLAN


Ps1 Stort TACK! till Familj o Vänner för värmande gratulationer o uppvaktning! Genom besök, samtal o sång... sms, mail, fejsboken o msn, hjälptes ni alla åt att förgylla Min dag.
Ps2 Det tog energi motsvarande 2 dagar, 3 inlägg samt svordomar på 4 språk för att få detta inlägg publicerat.

Ps3 blogg.se - Shape up, ät en morot eller sju! Annars får vår relation snart ett Mycket tragiskt slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0