2007.. snart ett minne blott

December 31, 2007 (Nyårsafton)

Ett år går till historien. Ett annat bankar på dörrn...
Det är inte helt utan anledning man ställer sig frågan: Vart tog tiden vägen? Ett Helt År... Schvupp sare ba. Poff. Nu står vi här igen. Den sista i den sista. Utanför bjuds en smattrande och färgsprakande smygtitt vad som vid 12-slaget komma skall....

Här skulle en sammanfattning av det gångna året göra sig som handen i handsken. Javisst, jag skulle kunna skriva i timmar om ett år som gått likt en berg-o-dalbana, upp och ner. Om glädje o sorg, kärlek o smärta, livet, sporten, musiken. Men Nej. Jag väljer att ge blanka fan i det avlegade, det förgångna. Istället höjer jag mitt glas med bubblande champagne och utbringar en skål. En skål för framtiden.

En sak har jag dock lärt mig:
Vänta Aldrig med att öppna den där fina champagnen, bara för att den "borde drickas vid ett finare tillfälle".
Vänta Aldrig med att köpa den där koftan som du så länge trånat efter, inte heller med att genomföra den där resan du alltid sett fram emot.
Vänta Aldrig med att säga Jag Älskar Dig, till någon du håller av... 

Vänta Aldrig! Imorgon kan det vara för sent...


Med spänning blickar jag framåt mot nya tider, nya äventyr. För nu är det snart dags... Nu köööööör vi!

Gott Slut!
MξLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0